cityfestivalen

Hej bloggen ! :D Det var ett tag sedan , men jag har inte haft tid. För några dagar sedan var jag på stan, åt på spicy hot och sedan shoppade från reorna i butikerna. Jag fick med mig ett par slitna jeans och ett jättefint linne :) Igår var det cityfestival så då gick mamma och jag dit , jag fick då en keps, en väska som jag visar bilder på sen, ett skal och två gossedjur som jag vann ! Jag skulle bara prova för att det verkade kul,men trodde inte jag skulle vinna, Det var en sån här apparat där man trycker på knappar för att försöka få upp ett gossedjur. Jag fick på första försöket ! :D Gissa om jag blev förvånat. Sedan körde jag en gång till och fick ett till gossedjur haha. Jag vill göra igen ! Sedan körde mamma och jag på en till sån där apparat ,fast den här gången kunde man vinna en kamera och det var mycket svårare. Vi körde massa gånger och sen fick mamma in kameran i den här grejer, svårt att förklara men vi fick den ändå inte ! Ingen vann något som var där och jag tror dem lurades för att få en massa pengar -.- Sedan körde vi lite andra grejer och åt på tacobar!;D Det var jättegott. När jag kom hem hade desperate housewives säsong 3 kommit. Så igår kollade jag och mamma på några avsnitt men vi har fortfarande typ 20 st kvar. Idag ska jag bara ta det lugnt och kolla på massa bra tv program. Berättar vad jag ska göra i veckan senare ! Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0