tjo !

 
Ni får två bilder som är typ 1 vecka gamla , har inga andra hehe :P Idag har jag haft det skönt och vilat , promenerat med hunden. Imorgon ska jag möta upp min mamma och så ska vi hälsa på en hundvakt och se om hon är bra och sånt ! :) Vi hade en annons i vlt igår på hundvakt .. Sedan vet jag inte men jag tror vi ska gå till någon restaurang och sedan spela minigolf, jag har velat spela det så länge nu men det skjuts alltid upp men imorgon så .. :) final i em idag , fast jag skulle mycket hellre kollat på desperate housewives men pappa måste kolla på det .. vi hörs ! ;D

Kommentarer
Postat av: Linnea [Fotoblogg]

Hur mår du idag?:)

Kram

2012-07-10 @ 13:20:34
URL: http://www.linneaphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0