kroatien börjar närma sig

Hej bloggen ! Vet att ni inte gillar gamla bilder menmen , jag tycker den är så fin :)
I år kommer ni få ännu mer fina bilder från kroatien, fast jag kommer nog inte orka ta kort på allt xD Men jag ska så klart ta kort på dem hemska backarna , fy farao haha xD Bara av att gå från vårt hus till playan är riktig motion , och sedan upp igen och om och om igen , herregud vad vi hade det tufft haha , nej det blev lättare och lättare för varje gång men... förra året hade jag ju spelat in en vdeo på hur huset såg ut men den blev inte så bra om man säger så ... säger inget mer o.0 bara fyra dagar tills vi går tre på morgonen till bussen som ska ta oss till arlanda. Betydligt mycket lättare detta år , förra året tog vi ju tog i 2,5 dagar och det hände en massa på vägen .. men det är en annan låååång historia. Igår gick jag i alla fall hem , 7 km O: hade tänkt sa cykeln därifrån men så kom mamma och ja.. jag hittade inte nyckeln . blir nog 2-3 uppdateringar innan jag åker. När jag väl är där .. ja vet inte hur det blir . Men säkert någon uppdatering , ni får kolla ! krammis :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0