skolstart

lite nytt till skolan !
Japp, idag började jag skolan igen. Årskurs åtta. Gick upp kl sju och fixade mig lite, riktigt dålig hårdag dock :( haha , hann inte platta det heller. Hade en svart kofta som bara blir längre och längre , en par svarta pants och en grå tröja där det står NY CITY med glitter på. Plus en svart klocka från ur och penn med ett rött armband och en enkel grå ring. Lärarna babblade på om hur det känns att börja och sånt .. och sedan om regler. Kändes som jag aldrig hade haft ett sommarlov haha. Det var som jag gått där hela ´tiden. Det är bara för att jag är så vann, vi har ju BARA 2 månaders sommarlov och går i skolan  typ 9 månader ? Vi fick piggelin och man fick välja om man ville äta lunch. Jag valde att inte göra det och fick därmed gå hem tidigare. Sitter vid datorn nu och har sovit lite. Ses snart , bloggar med mer bilder dåå.
 

Kommentarer
Postat av: Michelle W - Y O L O

Fin blogg

2012-08-20 @ 19:37:49
URL: http://michwagen.blogg.se
Postat av: linaaaa

haaha älskar lagerhaus sånnna skolprylar! :D

2012-09-02 @ 20:32:45
URL: http://watchtv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0