nyinköpt

Hej bloggen ! Igår var jag och mamma runt lite och kollade på soffor och nya möbler till där vi ska flytta. Jag hittade ett skrivbord och en stol som jag ska ha , har planerat hur hela rummet ska se ut,men det är lite svårt när jag inte vet hur stort det är än. I alla fall köpte jag två skålar i form av en cupcake, sånna här har jag velat ha ett tag men inte hittat. Jag ska ha dem i mitt fönster och bredvid de ett par blommor :D När jag kom hem gav  mamma mig två läppglans i form av ankor. Jag samlar på sånna här läppglans och har en hel del nu i form av kakor,cupcakes,fåglar och nu ankor ;D Beställde även från h&m för några dagar sedan en ny skolväska och andra grejer som jag visar snart. För att göra skolstarten mindre tråkig uppdaterar jag alltid mig lite med nya kläder,ny väska och nya söta pennor. Jag ska visa detta senare.
 
 
 
 
 
_______________________________________________________________
För er som undrar ska jag fixa videon från kroatien, ha lite tålamod så kommer den snart ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0