Nytt i garberoben tills i sommar


Hejsannsvejsann , bilden på min stickade väst kunde jag inte ladda upp för datorn är lite dfkxfj ,men i alla fall här är shortsen :D Kommer användas väldigt mycket när det blir lite varmare i sverige i sommar eller utomlans , och västen kan man ju använda redan nu ! ;D Tycker allt vad jättesnyggt ♥ Ja, jag har övat på nån författar quiz vi ska ha på tisdag , och ska fräscha till mig tills imorgon. Ska åka och spela bedminton,tror det kommer bli kul för tycker bedminton är väldigt kul så ja :) Vi börjar nio men jag måste ändå gå upp halv åtta. Ska ta två bussar. Vi hörs och ses !


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh, så fina! Är dem från H&M? Hur mycket kostar dem? :O

2012-05-20 @ 12:08:06
URL: http://hannakarlssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0