hejsaann !


Min allra bästa favoritserie :,D
Ni borde se den !

i söndags kom min mamma hem med första säsong boxen och jag började kolla från säsong 3 eller 4 (det finns åtta säsonger) så jag hade inte sett den och nu har vi kollat klart på alla 24 avsnitt haha x) Den var jättebra , nog den bästa säsongen av dem alla. Igår sändes desutom sista avsnittet, så det kommer  inte tillbaka mer :( Slutet var väldigt dåligt -.-   Inte jättedåligt men det var inte bra i alla fall.  Det var mest tråkigt att det hände en grej som jag inte säger för er som inte sett. Nu har vi suttit och beställt säsong två ! :DDD Längtar tills den kommer ♥♥


__________________________________________________________

Det blev ett ¨långt inlägg men nu har jag fixat bloggen som ni ser och jag lyckades efter ett halvår typ fixa ett bildspel ! Jag kan visa er om ni vill veta hur man gör, kommentera isåfall.



Ha det bra !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0