dagen och gårdagen

Hej bloggen! :) Igår  var det midsommar som ni vet. Jag var på landet hos mormor och Jane med familjen och vi åt grillad, men även gravadlax , minipotatisar direkt från landet och sådana saker. Det var ju så klart jättegott !:D Mina favoriträtter på en och samma gång kan man säga.Hunden älskade och vara på landet och jag med . Det är så frittfullt och fint ! ;O Sen skulle vi gå hem Hahha o.0 Vi fick gå på landsvägar och förbi en massa fält och sedan vattnet . Var i alla fall jättekul , mycket mycket skratt om man säger så hahha. Idag gick mamma och jag till max och sedan gjorde vi en kaka som vi fick igår av mormor för den var så god. Nu ska jag blogga och lägga ut ännu mer bilder från igårr ! :D kram

Kommentarer
Postat av: ♥saris och wilmis♥

Hej♥

Värkligen JÄTTEFIN blogg♥♥♥

Ha en bra sommar!♥♥

Kraaaam♥

2012-06-24 @ 13:20:11
URL: http://smajly.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0