hello dear

visst är jag tråkigt som lägger upp gamla bilder -.- x) Jag ska göra ett inlägg tills imorgon med nya bilder, det lovar jag er ! Men ni kanske inte sett den här? Nå väl, igår åkte pappa och jag ner till stan eller gick rättare sagt och sen träffa vi mamma och åkte till diddys hundvakt hon ska vara hos i 3 veckor, idag fick hon vara hos henne i 6 timmar och enligt henne hade hon varit jätteduktigt och kommit när man ropade och sånt :) När vi skulle hem sa pappa att han skulle gå och det är tråkigt att åka buss och byta buss på stan igen så vi promenerade ända hem , efter halva vägen var vi vid lillåudden eller vad det heter , där min bror bor ! Så vi satt och vid sjön och solade lite och förberede oss inför kroatien , går inte att jämföra haha xP Men sedan fortsatte vi hemåt , med paus vid havet tog det ca 2 timmar hem . När vi kom hem fick jag ont i huvudet ,blöö :P Så jag sov typ , fast kollade på desperate housewives också. För några dagar sedan fick jag även upp kontakten med en gammal vän , alltid kul det ! Idag har jag sovit till 10 och mådde illa när jag vaknade , fortfarande ite sjuk antar jag. Nu har jag gått lite och kollat runt i området , lol x) Aja , snart kommer mamma och då kör vi desperate housewives . Hejdå ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0