shoppingen på stan

Igår träffade jag Julia, och jag tog min mammas cykel för att cykla dit. (Den är mycket större än min andra, vill ha en sån) Men såklart kunde jag inte låsa den när jag kom fram så ja det tog lite tid :S Vi satte oss på Waynes coffe och hon plus jag hade mycket att berätta. Jag fick reda på mycket saker , haha. Sedan köpte jag en blus inne på Monki, den är sååå fin :D, och ett par short som jag hade letat efter. Det är inte jeans short utan mer, hur ska jag förklara. Mocka typ? Dem hade i alla fall kostat 300 men nu 50 kr ;0 Det var även stor rea på jeans, från 500 till 250 kr :0. När jag kom hem så har mamma och jag pratat om lägenheten vi ska flytta in i. Åh det ska bli så kul ! :D Det är en fyra med två balkonger och vi ska renovera hela huset innan vi flyttar in. Jag ska få ett nytt skrivbord från ikea, en stol, en spegel, en klädhängare och en dagbädd. (Det är en slags säng) Sitter och ritar hur allt ska se ut haha x) Vi ska ju flytta till en ort som är 15 minuter ifrån staden jag bor i nu.
Bilderna ger ingen rättvisa menmen

Kommentarer
Postat av: FELICIA

hur mycket kostade topen från monki? :)

2012-08-26 @ 18:26:56
URL: http://feliciamasalla.blogg.se
Postat av: Amanda- happiness

Fint! Har en likadan blus/skjorta som du, fast en vit :) väldigt fina.

2012-08-30 @ 15:41:58
URL: http://happinessfoton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0