Kroatien del 1 - vägen ditt och de första dagarna

Hejsann! :D Nu har jag kommit hem. Det har varit mer än en jättejättebra resa. Vi har gjort en massa saker på 3 veckor. Jag har såklart varit i kroatien men också bosnien i några timme och i den 3:dje mest besökta stad i hela världen, nämligen Duvbronik. Vi gick upp tre på natten för att ta oss med buss till Arlanda. När vi väl var där satt vi och skrattade för ett udda flygbolag namn haha xD När planet startade kändes det som en karusell men sedan blev den rak när den nåt den rätta höjden. Vi fick in menyer och beställde ganska mycket, jag beställde den godaste muffin jag någonsin ätit. Den var krämig,färsk och den hade verkligen allt. Kevin beställde frukostmeny och jag tror dem andra också gjorde det. När vi kom fram åkte vi buss i 4 timmar för att komma till byn där vi skulle bo. För er som undrar bodde vi i en villa med 3 våningar :) Dem första dagarna upptäkte jag världens godaste glass. Självaste glassen är hemmagjord och så får man massa frukt på. Det beror så klart på vad man beställer för glass. En gång beställde jag en kiwi glass och då fick jag kiwisås på , mmm ♥ Vi gick ut och åt,badade och shoppade. De första dagarna handlade jag en ring och vi åt oftast på två restauranger för att Kevin och jag aldrig vill ha lika saker -.- x) Del två kommer inom kort :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0