Nya snygga shorts ♥




Hejj här är en av grejerna jag köpte , går inte att ladda upp klänningen på bild, en virkad svart klänning som är underbar :D Haha men köpte ett par våååääldigt snygga short ;o Dem är ännu finare i verkligheten , färgen är inte riktigt rätt och sånt på bilden men det blev ingen bättre. Men jag kommer ta bättre bilder sen !  Spela bedminton igår och shoppade och åt kinamat på stan. På måndag åker vi pendeln för att kolla på ett hus och nu ska jag äta sallad. Tips till er som inte vet finns det på ica en stor buffe där man kan välja på massa olika saker att ha i sin sallad. Kan ta kort sen på det ! supergott. Sverige förlorade fotbollen igår igen, haha :( :P
Ses senare !



Kommentarer
Postat av: my

älskar domdär shortsen! Varje gång jag har varit på gina har jag dreglat över dom gröna. Så sjukt snygga! Men har inte kommit till skott med att köpa dom än..

2012-06-20 @ 11:10:21
URL: http://monkiapa.blogg.se/
Postat av: Ida

Skit snygga! :>

2012-06-20 @ 14:00:15
URL: http://idislove.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0