rubrik saknas häär

hellu bloggen. Jag har inte blogget och det vet jag men jag hinner inte just nu . Jag kan berättavad jag gjorde igår och idag i alla fall. Igår åkte jag och mmamma till diddys hundvakt och så fick hon ha diddy en stund medan vi gick runt i området och smygkollade i trädgården för att se hur det gick och plöstligt hörde vi hennes röst haha , men det var tur att vi inte blev úpptäkta i alla fall. Hade varit riktigt pinsamt.Sedan var vi på stan och åt en glass ochefter det åkte vi hem ett tag. Sedan gick vi till frisören med kevin och vi hade också tänk klippa oss men det tog så lång tid för kevin så vi orkade inte. Jag ska göra det en annan dag. På kvällen blev det kantarellmacka till ´middag, riktigt gott ^^ Idag tog vi pendeltåget in till hallstaaa och sedan stod mammas syster och väntade på stationen så vi åkte i hennes bil och kollade på en lägenhet, men det var inte så bra haha, så vi kommer inte ta den. Nu sitter mamma och kollat på biljetter till kroatien , vi skulle ta flyg men nu ska vi ta buss , spelar ingen roll för mig :) Är ganska öppen av mig.. Nej nu ska jag gå,hejdåå ;D

Kommentarer
Postat av: hanna

vinnarna av gårdagens dagens blogg är uppe nu, finns även en ny dagens blogg på direkten så det är bara gå in och anmäla dig :D

2012-07-12 @ 10:21:02
URL: http://heaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0