kroatien 24 juli

Yes, ni hörde rätt haha ;D För några dagar sedan bokade mamma flygbiljetter till split i kroatien ♥ Men vi ska ju inte vara där utan vi ska åka buss till byn vi ska vara i som min farmor och farfar bor i :D Med 41 plusgrader, i alla fall idag och det är verkligen stekhet. Luften är så kvav så då blir det verkligen som en bastu . I år ska vi även åka till en ö bredvid byn och sedan på vägen hem till en annan stad , där vi ska bo på hotell en dag. Så det kommer verkligen bli fantastiskt ! Vi kommer vara borta i hela 3 veckor :D Vet inte hur det blir med bloggningen för det är så dyrt utomlans att använda mobilen men förra året gick vi ju till ett internet cafe så jag ska gå dit några gånger igen. Grejen är att dem har jättekonstiga bokstäver och jag kom nästan inte in på min gammla blogg då och så lyckades jag med att facebook trodde jag var hackad så dem spärrade mitt konto haha :P Nu ska jag kolla på film wihhoo ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0