arlanda

Hej bloggen ! :D Nu är det några timmar kvar , eller ja , vi åker inatt kl 2 så det känns som idag. Vi har bestämt oss för att inte sova för då blir man bara flummig om man blir väckt mitt i natten haha XD så vi ska sova på flygen fast det kommer inte jag göra för ja vill ju se utsikten och sånt där . haha .Fast jag kommer nog bli flummig annars så .. men jag får väl sova på arlanda eller någotxD Aja, idag händer MYCKET . Vi har badat hunden och packat med henne en filt som luktar hemma , godis , hennes mat, en leksak, 2 koppel , bajspåsar och en regnjacka. Vi kommer ringa henne varje dag haha =,( Hon är som våran bebis .. xD Så nu ska vi lämna henne sedan ska vi till stan och skriva ut biljetter , låna böcker , köpa ett par shorts till mig , växla in kr till euro och göra en massa andra ärenden.. så ja , jag skriver väl ett sista inlägg sedan. Ni får då bilder !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0