heeej

Hej där ! De senaste dagarna har de ju vart skola. Jag jobbar med olika religioner och gjorde klart ett häfte med alla frågor i förgår så det känns skönt, även fast vi int ska lämna in det eller så. Det är trots allt fyra veckor kvar till provet men kan jag sakerna nu kan jag göra roligare saker istället för att träna :) Fast jag brukar alltid träna typ 2 dagar innan provet , men då glömmer man ju direkt efter provet. Idag har jag i alla fall ont i huvudet ;( Det är svenska för de andra, men jag har redan läst ut min bok så ligger ganska bra till :) Men tror de skulle ha någon genomgång av engelska grejs , jag får väl se vad det är senare. Kommer nog imorgon, hatar att missa något. Nu ska jag i alla fall sova lite. I söndags var jag på stan igen fast med mamma. Fick ganska mycket, ett stickat fint pannband från Monki, en stickad vit tröja , deo, mysiga strumpor som är jättesköna från gina , legging och ett svart långarmat linne ! :d kram
 

Kommentarer
Postat av: Karin

Hejsan! Haft en bra helg? :)

2012-10-28 @ 22:19:35
URL: http://ashleyvanessa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0